Deklaracja dostępności
Miejski Ośrodek Kultury w Głogowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony Biuletyn Informacji Publicznej Miejskiego Ośrodka Kultury w Głogowie.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Nadmierne koszty
Stare dokumenty PDF, które wymagają skanowania i przekształcenia w dostępne dokumenty cyfrowe. Koszt digitalizacji wielu dokumentów archiwalnych może przewyższać korzyści wynikające z ich dostępności.
Treści nieobjęte przepisami
Przygotowanie deklaracji dostępności
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie oświadczenia przedstawionego przez AKnet Tomasz Wadas.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić doDyrektor Miejskiego Ośrodka Kultury Bartłomiej Adamczak — mailowo
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie, podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Centrum Kultury
Do budynku Centrum Kultury prowadzi 1 wejście główne podzielone na 2 ciągi komunikacyjne dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Miejskiego Ośrodka Kultury - nie jest zabezpieczone bramkami. W budynku Centrum Kultury są również 2 wyjścia ewakuacyjne bezpośrednio z sali widowiskowej dostosowane dla osób niepełnosprawnych
Informacja dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Przy budynku znajduje się ogólnodostępny parking z wyznaczonym miejscem dla osób niepełnosprawnych.
Przestrzeń komunikacyjna budynku jest wolna od barier poziomych i pionowych (komunikacja pozioma – korytarze na jednym poziomie, komunikacja pionowa – winda wewnętrzna).
Instalacja urządzeń lub zastosowanie środków technicznych i rozwiązania architektoniczne w budynku umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń.
Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku jest zapewniona w sposób wizualny (tablice informacyjne) oraz głosowy (Biuro Obsługi Klienta, szatnia).
Zapewniony jest wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego (poinformowani pracownicy Biura Obsługi Klienta, szatni, obsługi).
Zapewnienie komunikacji z CK na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami – pracownik schodzi do klienta po zawiadomieniu przez pracownika Biura Obsługi Klienta o konieczności obsługi klienta.
Informacja dla osób niesłyszących
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niedosłyszące.
W chwili obecnej brak jest możliwości skorzystania z obsługi w języku migowym.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Informacja dla osób niedowidzących
W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a, i oznaczeń kontrastowych. Na prośbę osoby niedowidzącej istnieje możliwość udostępnienia planów imprez, deklaracji oraz wniosków w druku powiększonym.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome.
Umożliwia się wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego lub psa przewodnika.
Toaleta
Toaleta dla klientów znajduje się na parterze budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Teatr im. Andreasa Gryphiusa
Do budynku Teatru im. Andreasa Gryphiusa prowadzi 1 wejście główne podzielone na 2 ciągi komunikacyjne nie dostosowane dla osób niepełnosprawnych oraz wejście z windą dla osób niepełnosprawnych. Wejścia są ogólnodostępne w godzinach pracy Teatru im. Andreasa Gryphiusa – nie są zabezpieczone bramkami. W budynku Teatru znajdują się również 2 wyjścia ewakuacyjne z parteru i 3 wyjścia ewakuacyjne z sali widowiskowej i 1 wyjście ewakuacyjne z balkonu sali widowiskowej.
Informacja dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Przy budynku znajduje się ogólnodostępny parking z wyznaczonym miejscem dla osób niepełnosprawnych.
Przestrzeń komunikacyjna budynku jest wolna od barier poziomych i pionowych (komunikacja pozioma – korytarze na jednym poziomie, komunikacja pionowa – winda wewnętrzna).
W budynku znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych z bezpośrednim wejściem na scenę.
Instalacja urządzeń lub zastosowanie środków technicznych i rozwiązania architektoniczne w budynku umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń.
Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku jest zapewniona w sposób wizualny (tablice informacyjne) oraz głosowy (Biuro Obsługi Klienta, szatnia).
Zapewniony jest wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego (poinformowani pracownicy Biura Obsługi Klienta, szatni, obsługi).
Zapewnienie komunikacji z Teatrem na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami – pracownik schodzi do klienta po zawiadomieniu przez pracownika Biura Obsługi Klienta o konieczności obsługi klienta.
Informacja dla osób niesłyszących
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niedosłyszące.
W chwili obecnej brak jest możliwości skorzystania z obsługi w języku migowym.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Informacja dla osób niedowidzących
W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a, i oznaczeń kontrastowych. Na prośbę osoby niedowidzącej istnieje możliwość udostępnienia planów imprez, deklaracji oraz wniosków w druku powiększonym.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome.
Umożliwia się wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego lub psa przewodnika.
Toaleta
Toaleta dla klientów znajduje się na poziomie -1 budynku z windą dla osób niepełnosprawnych. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Klub Mayday
Do budynku Klubu Mayday prowadzą 2 wejście główne w tym 1 dostosowane dostosowane dla osób niepełnosprawnych. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Klubu Mayday - nie jest zabezpieczone bramkami. W budynku Centrum Kultury są również 2 wyjścia ewakuacyjne bezpośrednio z sali koncertowej.
Informacja dla osób niepełnosprawnych ruchowo
Przy budynku znajduje się ogólnodostępny parking z wyznaczonym miejscem dla osób niepełnosprawnych.
Przestrzeń komunikacyjna budynku jest wolna od barier poziomych na poziomie parteru (sala koncertowa, hol, kawiarnia, szatnia, toalety publiczne, Biuro Obsługi Klienta).
Instalacja urządzeń lub zastosowanie środków technicznych i rozwiązania architektoniczne w budynku umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń.
Informacja o rozkładzie pomieszczeń w budynku jest zapewniona w sposób wizualny (tablice informacyjne) oraz głosowy (Biuro Obsługi Klienta, szatnia).
Zapewniony jest wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego (poinformowani pracownicy Biura Obsługi Klienta, szatni, obsługi).
Zapewnienie komunikacji z Klubem Mayday na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami – pracownik schodzi do klienta po zawiadomieniu przez pracownika Biura Obsługi Klienta o konieczności obsługi klienta.
Informacja dla osób niesłyszących
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niedosłyszące.
W chwili obecnej brak jest możliwości skorzystania z obsługi w języku migowym.
W budynku nie ma pętli indukcyjnych.
Informacja dla osób niedowidzących
W budynku brak jest oznaczeń w alfabecie Braille’a, i oznaczeń kontrastowych. Na prośbę osoby niedowidzącej istnieje możliwość udostępnienia planów imprez, deklaracji oraz wniosków w druku powiększonym.
Nad wejściem nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome.
Umożliwia się wstęp do budynku osobie korzystającej z psa asystującego lub psa przewodnika.
Toaleta
Toaleta dla klientów znajduje się na parterze budynku. Toaleta jest przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Metryka dokumentu
Dokument wytworzył:
Artykuł opublikował: Tomasz Wadas
Podmiot udostępniający informację: Miejski Ośrodek Kultury w Głogowie
Data utworzenia artykułu: 2025-11-14 13:21:38

